Leipziger Hotel - Lipsk

Leipziger Hotel - Lipsk
$$$$
Przegląd

3-gwiazdkowy Leipziger Hotel jest zlokalizowany w dzielnicy Nordwest w Lipsku, 5 km od takich rodzinnych miejsc jak EuroEddy's Family Fun Center. Pobyt u nas zapewnia Wi-Fi we wszystkich pokojach i parking na terenie.

Lokalizacja

Schlosskirche oraz Bismarck Tower znajdują się odpowiednio maksymalnie 13 min pieszo oraz w odległości spaceru od tego hotelu. Goście mogą zwiedzić takie miejsca kultu jak Dominikanerkloster St. Albert, znajdujące się 3 km od hotelu. Auensee znajduje się w ciągu około 10 min jazdy.

Zlokalizowany w sercu Lipska, Leipziger Hotel leży w minucie jazdy od dworca autobusowego Freirodaer Weg.

Pokoje

Przestronne pokoje w tym obiekcie noclegowym są wyposażone w sejf osobisty, darmowe Wi-Fi i telewizję satelitarną. Goście mogą korzystać z czajnika elektrycznego, a także zrelaksować się dzięki takim media, jak Wi-Fi i telewizja satelitarna. Prywatne łazienki posiadają suszarkę do włosów i kapcie. Z części pokoi ukazuje się widok na ogród.

Jedzenie

W Leipziger w Lipsku serwowane jest śniadanie w restauracji. Goście mogą zrelaksować się w barze typu lounge na mieście.

Serwowane jest śniadanie pełne, które kosztuje EUR 11.90 za dobę hotelową od osoby.

Wypoczynek & Biznes

Takie wydarzenia rozrywkowe jak karaoke i klub nocny są organizowane w tym hotelu.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 14:00-21:00
od 09:00-11:00
Udogodnienia
Darmowy prywatny parking dostępny jest na miejscu.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w pokojach hotelowych.
Inne informacje
Śniadanie
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe akceptowane na życzenie.
Budynek
Liczba pokoi:33
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

Pokój rodzinny
  • Maks.:
    5 osób
Pokój dwuosobowy typu standard
  • Maks.:
    3 osób
  • Miejsce do spania:
    Łóżko podwójne lub dwa łóżka pojedyncze typu Twin
  • Prysznic

• Meble ogrodowe
  • Stół

Łazienka

• Bezpłatny zestaw kosmetyków

Kuchnia

Opinie o Leipziger Hotel

8.4 /10
Świetnie101 opinia
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
  • Dobrze
    6.8

Spędziliśmy świetne wakacje z przyjaciółmi w Lipsku. Hotel położony na obrzeżach miasta okazał się idealnym miejscem dla nas. Pokój był czysty i wygodny, a prywatna łazienka dodawała komfortu. Doceniliśmy też duże i wygodne łóżko. Mieliśmy możliwość skorzystania z klubu nocnego, transferu lotniskowego i codziennego przyjęcia dla gości. Zwiedzanie miejsc takich jak Fabryka Porsche czy Haus Auensee było niesamowitym przeżyciem.

Wszystko było super!

Grzegorz Polska,
    9.6

Miałam fantastyczny pobyt w tym hotelu. Najlepsze aspekty to czystość, wygodne łóżka, obszerny parking i przyjazny personel.

Tytus Polska,
    9.2

Rezerwując ten hotel, spodziewałam się udanego pobytu, ale to przerosło moje oczekiwania! Pokój był niesamowicie przytulny, czysty i schludny. Byłam mile zaskoczona obecnością prywatnej łazienki oraz dużego i wygodnego łóżka. bardzo doceniam bezpłatny parking, który gwarantował mi spokój podczas podróży samochodem. Lokalizacja hotelu była również świetna - blisko natury, doskonałe miejsce dla miłośników ciszy i spokoju. W tym miasteczku jest wiele pięknych miejsc do zwiedzania, które dodatkowo umiliły mój pobyt.

Absolutnie nic. Moje doświadczenie z tym hotelem było fantastyczne!

Artur Polska,
    9.8

Leipziger Hotel zapewnił mi naprawdę udany pobyt. Położony na obrzeżach miasta, hotel oferuje piękne miejsca do zwiedzania i cieszenia się ciszą oraz naturą. Pokój, w którym przebywałam, był bardzo komfortowy, z dużym i wygodnym łóżkiem oraz prywatną łazienką. Pozytywne wrażenie sprawiło również obszerne, bezpłatne miejsce parkingowe. Bardzo doceniam również przyjazne podejście hotelu do zwierząt, które są mile widziane za dodatkową opłatą. Przedłużyłam swój pobyt z 2 do 4 dni, ponieważ czułam się tutaj wspaniale. Gorąco polecam odwiedzenie tego obiektu.

😊

Ryszard Polska,
    8.8

Pozostań na Leipziger Hotel w czasie twojego ostatniego pobytu w Pobyt był naprawdę udany! Hotel znajduje się na obrzeżach miasta, co sprawia, że można zwiedzić piękne miejsca i cieszyć się ciszą i naturą. Pokój, w którym zatrzymaliśmy się był doskonały. Prywatna łazienka i dobrze ustawione, duże i wygodne łóżko sprawiły, że czuliśmy się jak w domu. Nawet zdecydowaliśmy się przedłużyć nasz pobyt z 2 do 4 dni, ponieważ byliśmy tak zadowoleni. To było dla nas ważne, ponieważ mieliśmy naszego pupila ze sobą. Miło zapłaciliśmy dodatkowe 12 € za dobę za przyjęcie naszego zwierzaka. Polecamy ten hotel wszystkim, którzy chcą cieszyć się spokojem i przyrodą.

Łukasz Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.0

Pobyt w tym hotelu był fantastyczny! Lokalizacja na obrzeżach miasta pozwoliła mi cieszyć się spokojem i urokami natury. Przy wejściu odebrano mnie bardzo przyjemnym pokojem z prywatną łazienką. Duże, wygodne łóżko zapewniło mi doskonały sen, a dodatkowo zdecydowałem się przedłużyć mój pobyt. Ogromny, bezpłatny parking był dużym plusem, a możliwość przyjazdu ze zwierzakiem za jedynie 12€ dziennie było miłe zaskoczenie. Zdecydowanie polecam ten hotel!

Nie przysporzyło mi to wiele problemów, ale jedynym negatywnym aspektem był brak szybkiego dostępu do internetu.

Sławomir Polska,
    8.4

Położenie na obrzeżach miasta pozwalało mi cieszyć się ciszą i bliskością natury. Pokój, w którym się zatrzymałem, był bardzo przyjemny i czysty. W nim znajdowała się prywatna łazienka i duże, wygodne łóżko. Byłem zachwycony tym, jak dobrze wszystko było ustawione i przygotowane. Decyzja o przedłużeniu pobytu z dwóch do czterech dni była trafna. parking był bardzo przestronny i co najważniejsze, bezpłatny. Właściciele hotelu są przyjazni dla zwierząt i za dodatkową opłatą 12€ na dobę, można przyjechać ze swoim zwierzakiem. Gorąco polecam odwiedziny tego miejsca.

Byłem bardzo dobrze zaopiekowany, brak skarg.

Jan Polska,
  • Bardzo dobrze
    7.6

Byliśmy ze znajomymi w Leipziger Hotel. Spędziliśmy tam świetne wakacje! Pokoje są przestronne i wygodne, a łóżka duże i wygodne. Bardzo podobało nam się, że hotel jest na obrzeżach miasta, gdzie można cieszyć się ciszą i naturą. Mieliśmy też świetną zabawę w klubie nocnym, a także skorzystaliśmy z darmowego autobusu na lotnisko i darmowego napoju u managera. Naprawdę polecamy to miejsce!

Nie ma żadnych wad, wszystko było super!

Henryk Polska,
    8.8

Pobyt w tym hotelu to było mega fajne przeżycie! Lokalizacja na obrzeżach miasta była totalnie rewelacyjna dla mnie - cisza, spokój i piękna natura. Jak wchodziłem do pokoju, to było tak, jakbym trafił w bajkę - śliczny i czysty, z prywatną łazienką, a do tego wielkie. No i jeszcze jest ogromny i darmowy parking, co było ekstra wygodne. A co do zwierząt, to tutaj to dopiero uczta - nasz pupil był mile widziany i za cenę 12€ na dobę to była ekstra sprawa. Ogólnie to hotel mega polecam, naprawdę super miejsce!

Martin Polska,
    8.6

Naprawdę udany pobyt. Piękne miejsca na obrzeżach miasta. Cisza i natura. Przyjemny pokój z prywatną łazienką. Duże i wygodne łóżko. Przedłużyliśmy pobyt. Obszerny i bezpłatny parking. Zwierzęta mile widziane.

Nic, co by się nie podobało.

Renata Polska,
    9.4

Leipziger to wspaniały hotel, który oferuje wiele atrakcji dla miłośników ciszy i natury. Położony na obrzeżach miasta, goście mają szansę zwiedzić piękne miejsca. Nas pokój bardzo nas zachwycił - przyjemny wystrój, duże i wygodne łóżko oraz prywatna łazienka. Stable WiFi to również duża zaleta. Pobyt był tak udany, że zdecydowaliśmy się przedłużyć naszą wizytę z 2 do 4 dni. Duży, bezpłatny parking oraz możliwość przyjazdu ze zwierzętami za dodatkową opłatą to dodatkowe punkty, które wpływają na dobre wrażenie.

Nic, co by się nie podobało 😊.

Stefan Polska,
    8.6

Hotel na obrzeżach miasta, ciche i piękne miejsce. Prywatna łazienka, duże i wygodne łóżko. Parking darmowy i obszerny. Możliwość przyjazdu ze zwierzętami.

Brak negatywnych doświadczeń.

Małgorzata Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Leipziger Hotel

Jak daleko znajduje się 3-gwiazdkowy Leipziger Hotel od centrum miasta?
3-gwiazdkowy Leipziger Hotel leży w dzielnicy Nordwest w Lipsku.
Jakie lotnisko znajduje się w pobliżu Leipziger Hotel?
Leipziger Hotel jest zlokalizowany w 20 min jazdy (15 km) od lotniska Lipsk/Halle.
Kiedy najwcześniej oraz najpóźniej mogę się wymeldować z tego hotelu w Lipsku?
Wymeldować się z tego hotelu w Lipsku można w godzinach 09:00 - 11:00.
Ile wynosi koszt pobytu w 3-gwiazdkowym Leipziger Hotel?
Ceny w 3-gwiazdkowym Leipziger Hotel zaczynają się od 73 €.